Фото: Mercedes-Benz Низький попит на EQ G 580 вже змусив Mercedes переглянути стратегію щодо майбутньої зменшеної версії G-Class
Попит на електричний позашляховик виявився в сім разів нижчим, ніж на традиційні версії. «Люди хочуть справжній G-клас — із шістьма або вісьмома циліндрами», — сказав представник бренду.
Mercedes-Benz зіткнувся з неочікувано низьким попитом на електричну версію культового позашляховика G-Class. Як повідомляє німецьке ділове видання Handelsblatt, модель EQ G 580 практично ігнорується покупцями — її продажі суттєво відстають від бензинових і дизельних версій.
За інформацією джерел видання, в керівництві Mercedes не приховують розчарування. Один із топ-менеджерів, який побажав залишитися анонімним, заявив: «Автомобіль стоїть як свинець у дилерських центрах. Це повний провал». Інший назвав модель нішевою і підтвердив, що рівень продажів дуже низький.
З моменту виходу на ринок EQ G 580 було реалізовано лише 1450 одиниць, тоді як продажі традиційного G-Class за той же період сягнули близько 9700 машин — майже в сім разів більше.
Серед факторів, що заважають успіху електричного G-Class, — його менша практичність. При майже ідентичній ціні з бензиновим G 500, EQ G 580 поступається в можливостях: його вантажопідйомність становить лише 415 кг, а встановлення фаркопа — неможливе. Вага машини становить більше 3 тон, а запас ходу обмежений 473 км за циклом WLTP.
Низький попит на EQ G 580 вже змусив Mercedes переглянути стратегію щодо майбутньої зменшеної версії G-Class, яка очікується в 2027 році. Хоча раніше передбачалося, що вона буде суто електричною, тепер у компанії розглядають можливість додавання версій із традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Mercedes наразі оцінює технічні та фінансові аспекти такого кроку.
Попри слабкий старт, у Mercedes офіційно заявляють, що продажі «відповідають поставленим цілям». Проте не всі в компанії поділяють цей оптимізм. Один із представників бренду прямо визнав: «Люди хочуть справжній G-клас — із шістьма або вісьмома циліндрами».
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Mitsubishi повертається на ринок електромобілів.
Продажі Tesla у Франції обвалились на 67%