SEO для контентних сайтів: Як залучити й утримати аудиторію

Контентні сайти — це вебресурси, створені з метою надання інформації з різних сфер: освіта, фінанси, здоров’я, шоу-бізнес, політика, наука, економіка, психологія тощо. Для залучення та утримання відвідувачів такі ресурси використовують різноманітний контент. Збільшенню трафіку сприяє також оптимізація сайту відповідно до алгоритмів пошукових систем. Всі ці задачі з просування сайтів використовують фахівці https://embo.com.ua/, щоб досягти найкращих результатів.

Про особливості SEO для інформаційних ресурсів, способи залучення та утримання аудиторії, методи створення контенту та дієві стратегії просування розповідаємо нижче.

Специфіка блогів і новинних сайтів

Контентні сайти мають низку відмінностей від комерційних ресурсів. До основних належать такі:

  • головне завдання — отримання якомога більше трафіку;
  • монетизація — проводиться шляхом розміщення реклами партнерів чи продаж власних послуг;
  • запити — семантичне ядро надзвичайно велике, запити в основному низькочастотні або нечастотні;
  • контент — тематика залежить від ніші та потреб цільової аудиторії, інформація має бути актуальною та корисною.

Ще одна особливість інформаційних сайтів стосується аналітики. Насамперед аналізується трафік, тривалість сеансу, кількість реєстрацій чи підписок та характер взаємодії — лайки, завантаження тощо.

SEO для збільшення органічного трафіку інформаційного порталу

SEO-просування інформаційних ресурсів стосується таких напрямів:

  • навігація — зручна орієнтація та переміщення сторінками сайту безпосередньо залежить від структури. Вона повинна бути чіткою і зрозумілою користувачам. Щоб спростити навігацію для пошукових ботів, потрібно створити XML-карту;
  • структурування даних — використання мікророзмітки Schema.org допомагає пошуковим алгоритмам визначати інформацію для відображення у видачі, покращує індексацію, підвищує клікабельність і веде до збільшення трафіку;
  • ключові слова — ключі потрібно використовувати в заголовках, підзаголовках, описах зображень, URL-адресах, проте перевантажувати ними контент;

Варто знати! URL-адреси генеруються автоматично на основі заголовка сторінки. тому часто трапляються помилки. Виправити їх допомагає онлайн-генератор URL-адрес.

  • швидкість завантаження — оперативне надання інформації має важливе значення, адже цікаву статтю на потрібну тематику можна знайти на різних ресурсах. Для пришвидшення процесу завантаження варто зменшити розмір зображень, видалити зайві плагіни, оптимізувати JavaScript та CSS;
  • адаптація для мобільних пристроїв — сторінки, створені за допомогою технології AMP покращують взаємодію з користувачами.

Зверніть увагу! Щоб перевірити якість оптимізації сайту для мобільних пристроїв, варто скористатися сервісами Mobile-Friendly Test або WebPageTest. 

Підвищити якісні показники для ранжування та полегшити навігацію для користувачів допомагає внутрішня перелінковка. Завдяки посиланням на тематично схожі матеріали, роз’яснення термінології та інші цікаві матеріали користувачі проводять на сайті більше часу.

На інформаційному ресурсі варто створити розділ для коментарів та можливість поділитися контентом у соцмережах. Для пошукових ботів коментарі є свідченням унікальності сторінки, а репости — корисності контенту.

Як створювати привабливий і SEO-оптимізований контент

Контент, який привертає увагу читачів та пошукових алгоритмів, має важливе значення. Щоб інформація була цінною, варто дотримуватися таких правил:

  • пропонувати те, що цікавить цільову аудиторію, допомагає розв’язати її потреби;
  • створювати оригінальний контент, формулювати нові ідеї;
  • писати просто й зрозуміло, уникати складних термінів, пояснювати їх за потреби;
  • використовувати заголовки, підзаголовки, списки, таблиці та графіки, приклади тощо.

Для ширшого охоплення аудиторії корисно заохочувати читачів залишати коментарі й ділитися інформацією, використовувати заклики до дії та запитання, проводити конкурси, інтерактивні ігри, опитування і т.п.

Зверніть увагу! Найвищий рівень залученості, за висновками експертів, мають інтерактивні ігри, тести, опитування, відеоконтент, інфографіка та акції.

Стратегії просування контентних сайтів у пошукових системах

Крім традиційного SEO, просувати контентні ресурси допомагають такі стратегії:

  • SMO (social media optimization) та SMM (social media marketing) — оптимізація ресурсу під соціальні медіа;

Зверніть увагу! У соцмережах варто публікувати лише підводку до контенту, використовувати заголовок, що інтригує, чи фото. Також корисно робити огляди цікавих публікацій за тиждень чи місяць.

  • email-розсилка — інформування про нові матеріали;
  • гостьові пости — публікація контенту на інших сайтах з посиланням на свій ресурс;
  • співпраця з лідерами думок — створення спільних статей, проведення вебінарів,
  • взаємодія з користувачами — відповіді на запитання у коментарях, тести, опитування, голосування тощо.

Зверніть увагу! Миттєвий результат у просуванні забезпечує платна реклама, проте вона дорого коштує, особливо для нових ресурсів.

Впізнаваності вебсайту сприяє також унікальний тон і стиль публікацій — експертний, професійний чи неформальний, залежно від ніші та очікувань аудиторії.

Просування контентних сайтів — це безперервний та складно прогнозований процес. Щоб досягти високих показників та утримати їх, потрібно працювати постійно, враховуючи специфіку свого ресурсу. Також необхідно пропонувати читачам якісний, корисний контент, взаємодіяти з ними, забезпечити зручну навігацію та швидке завантаження й адаптувати ресурс під мобільні пристрої.

Новини України